mandag den 25. februar 2013

Den orange stil

Vi har herhjemme et stole-bænke sæt som er helt fra jeg var lille, og alle mine søskende har også haft det. Det fik Clara så inden hun kom til, og jeg fik det malet i nogle farver, jeg selv synes var smarte dengang. De farver var dog mildest talt ved at se rigtig grimme ud (om det var slid eller bare dårligt malerarbejde skal jeg ikke kunne sige), så derfor måtte de jo også lige have en tur med malerrullen i lørdags. Sørme om jeg ikke også synes at det var smart at de passede til sengen (og vi trængte til et frisk pust herhjemme), så de blev malet i samme orange farve som sengen.
I kan jo selv se hvad i synes her:

Her står den ene ved siden af sengen, så der kan blive læst godnathistorier og nusset på ryggen ;-)

Og den anden har funktionen af siddeskammel, når der skal tages sko og jakke på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar