fredag den 22. februar 2013

Maling, maling og så lidt mere maling..

Ugens helt store projekt..


Clara-fisen har været så heldig at 'vinde' en miniferie i Odder, da mor her ikke kunne tage en hel uge fri fra skole - hold da op hvor har man pludselig meget fritid når der ikke er noget barn at se til. Og siden vi nu i sidste uge arvede en skøn juniorseng af min mors kæreste Kims unger, måtte det være NU at den skulle sættes i stand. Så jeg trak i malertøjet og gik i gang med at slibe, grunde, male og tegne, og til sidst resulterede det i en dejlig lille puttehule til Clara.
Jeg har malet i den skønneste, kraftige orange og lilla farve, og så har jeg været en tur forbi en fantastisk, lille butik heroppe i Aalborg og få lavet en lyskæde der kunne passe til sengen.
Nu kommer trolden hjem i morgen, og så er det spændende at se hvad hun siger til, at hun pludselig ikke længere skal sove i hendes private lille fængsel (jvf. tremmeseng) :-)
Så nu er hun både uden sut, snakker som et vandfald og sover i storpige seng - jeg synes godt nok min lille pige er ved at blive stor. Er det bare mig, eller går det for stærkt? ;-)


Lyskæde ses hos: Mandrup Poulsen tapeter 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar