lørdag den 16. februar 2013

Nye favre verden

Der er ingen grund til at danse rundt om den varme grød, jeg kan ligeså godt indrømme det - jeg er IT idiot! Så dette nye bloggerliv, er at sætte mine kundskaber på en prøve - men mon ikke det kommer hen ad vejen.
Jeg er som sagt ny i alt der her bloggerhalløj, men nyder godt af andres kreative blogindlæg, og tænke at nu var det også min tur til at dele alle de finurligheder vi går rundt og finder på.
Der er vel ingen bedre måde at starte på, end at fortælle hvad jeg er for en.
Jeg hedder Signe, bliver 24 år lige om en spytklat og så bor jeg i det mørke nordjylland. Det er dog ikke ensbetydende med at det er her jeg bor i mit hjerte. Jeg er nemlig født og opvokset et lille sted i nærheden af Århus, nærmere betegnet Odder. Der bor vi igen i løbet af de næste par år, og der hører jeg til :-) lige nu læser jeg dog til fysioterapeut i Aalborg, og har derfor rykket hele min lille, skønne familie op med rødderne og trukket dem med nordpå.
Når vi nu snakker om mine dejlige familie, kan jeg jo ikke lade være med at fortælle mere (hvilken mor kan det) ;-)
Jeg er kærester med Dan, der er 26 år og arbejder i Århus. Der har han base alle ugens hverdage og nyder så weekenden sammen med os. Vi har for to år siden fået os en rigtig bandit. Hun hedder Clara og er noget af det frækkeste der kan gå på to ben. Hun er en rigtig sludrechatol, og kan på trods af sine to år, snakke et øre af de fleste mennesker. Her må man så godt prale, når jeg siger: "hun er også suttefri". Seje, store pige vi har os.
Sikke jeg snakker og snakker (eller... Skriver), jeg skal nok runde af nu. I kan udover kreative indslag her på bloggen, nok også godt finde fortællinger om vores liv og andre spændende ting og sager, da jeg vælger også at bruge den til at vores familie kan følge med i hvad vi går og laver heroppe nordpå. Tak for denne gang, og vi ses inden længe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar