lørdag den 22. juni 2013

En overraskelse på vej...

Tiden er kommet, og jeg er nu gået i hi. Der er nemlig gået eksamensmode over det lille hjem! Det betyder at der ligger åbne bøger, A4 papir, noter og overraskende nok en trillion pinke post-it's over alt :-o det betyder dog også at kreativiteterne er på stand-by indtil sommerferien, hvor jeg igen kan give los (hvilket måske også er meget smart, da jeg har erhvervet mig, min første strikke-skade - vidste i at det var muligt?)!
Men inden eksamensuret satte i gang nåede jeg at blive færdig med mit seneste strikke-projekt, som jeg må indrømme jeg er sindsyg stolt af!!
I må vente med at se det til sommerferien ringer på døren, for Clara har taget det med på ferie hos mormor den næste uges tid - kan i gætte hvad det er?
God weekend og uge til jer allesammen! (Mig og mine venner/bøger skal nok få det hyggeligt sammen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar