onsdag den 12. juni 2013

Det dufter lidt af sommer!

 
 
 

Nu skulle der ske noget nyt, for det er blevet varmt, solen skinner og jeg er glad - sommeren er kommet! Jeg har elsket de blå og sorte stjerner jeg tidligere lavede af polymer ler - der har faktisk ikke været en dag hvor jeg ikke har haft stjerner i ørene ;-)
Så det var på høje tide at jeg fik prøvet ad med nogle nye farver (og former). Min mor ønskede sig sådan et par runde øreringe, så jeg måtte i gang med at eksperimentere med hvordan jeg lige bedst fik lavet sådan nogle djævle. Til sidst lykkedes det dog (i ville være overrasket over hvad man kan med et tusch-låg) :D

Jeg fandt den mest fantastiske gule farve, som simpelthen bare gør mig glad i låget...


Men jeg skulle da også lige give den runde form en chance i den blå/turkise farve jeg simpelthen er blevet så glad for...


Og sidst men ikke mindst fandt jeg den fedeste 'farve', en granit farve med et spil af glimmer i. Den minder lidt om sten der glimter ude i indkørslen på en meget varm sommerdag - mmh.. sommer <3


Happy go lucky - god aften til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar