søndag den 16. juni 2013

T-shirt upcykling..

I sidste uge fandt vi denne grå t-shirt i H&M og straks tænkte jeg: "Jeg må og skal lave tryk!" Nu har jeg set så mange tutorials på forskellige tryk uden at have en t-shirt (e.lign) og lave det på, så endelig kunne jeg også prøve :-)



Der findes så mange fede quotes, som jeg har pinned på pinterest, men de passer bedre til voksen t-shirts. Og ligegyldig hvor optimistisk jeg er, og hvor ihærdigt jeg prøver, kan jeg nok ikke snige mit buttede luksuslegeme ned i en str.92 - desværre ;-)

Så jeg måtte i gang med at finde et quote der var mere passende til småbørn.


Det lykkedes da meget godt, ikke?

Dog skete der det, at klodsmajor her, nok var en tand for ivrig med at komme igang, for jeg glemte at putte papir inden i trøjen, så farven ikke gik igennem på bagsiden - uuuuups!!

Nu sad jeg så med en trøje der var super fin foran, og pink plettet bagpå, damn...
Hurtigt tænkning, hurtigt tænkning, HURTIGT TÆNKNING (fat det nu hjerne...)
...Et hjerte, selvfølgelig!


Og wupti, så havde Clara en personlig sommer t-shirt! Der skal nok komme et billede på af hende med den på, når jeg lige kan nå at fange hende med kameraet en dag :-) God aften til jer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar